Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

«Ախորժակիդ` քացախ» ասելու ժամանակը

«Ախորժակիդ` քացախ» ասելու ժամանակը
07.06.2019 | 00:08
Դիտվել է՝ 16463

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ